1. HABERLER

  2. MEDYA

  3. Sahibinden satılık TRT ilanı verdiler!

Sahibinden satılık TRT ilanı verdiler!

Siyasilerin mitinglerde sürekli olarak tepki gösterdiği TRT'nin yanlı yayın politikasına vatandaş da sessiz kalmadı. 

A+A-

Bir vatandaş "sahibinden" adlı siteye, yaşananlara tepki olarak TRT için satılık ilanı verdi.

24 Haziran'da yapılacak Cumhurbaşkanlığı ve Milletvekili Seçim kampanyası sürecinde Türkiye Radyo Televizyon Kurumu (TRT)'nin adaylar arasında eşit söz hakkı tanınmadığını "Uluslararası Şefaflık Derneği" tarafından yapılan çalışma da ortaya koydu.

Mayıs ayı inceleme sonucuna göre TRT, haber bültenlerinde Recep Tayyip Erdoğan'a 105 dakika, Muharrem İnce 'ye 37 dakika, Meral Akşener'e 14 dakika, Selahattin Demirtaş 'a ise 3 saniye yer verdiği ortaya çıktı.

Bu duruma tepki gösteren bir vatandaş “sahibinden” adlı satış sitesine “Sahibinden Satılık TRT” başlıklı bir ilan verdi.

İlanda, “Millet kararını vermiştir. Satılık TRT ilanını gururla veriyorum. O yüzdendir ki 24 Haziran’dan sonra iş aramaya başlayabilirisiniz” ifadeleri yer aldı.

2(1)(2)-001.jpg1(2)(2).jpg

Bu haber toplam 398 defa okunmuştur
Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.