koronaya yakalanan Rahmi Koç için mesaj yayınladı

ABD'nin Ankara Büyükelçiliği korona virüse yakalanan iş adamı Rahmi Koç için mesaj yayınladı...

ABD'nin Ankara Büyükelçiliği korona virüse yakalanan iş adamı Rahmi Koç için geçmiş olsun mesajı yayınladı.

Büyükelçiliğin sosyal medya hesabından yapılan açıklamada; 'Rahmi Koç’a, ABD’nin Türkiye’deki Diplomatik Misyonu’ndaki dünden bugüne tüm dostları adına acil şifalar diler, en kısa zamanda sağlığına kavuşarak ailesi ve sevdiklerinin arasına dönmesini temenni ederiz. #RahmiKoçifadelerini kullanıldı.

NE OLMUŞTU?

Rahmi Koç hakkında Amerikan Hastanesi’nden yapılan açıklamada Koç’un korona testinin pozitif çıktığı ve sağlık durumunun iyi olduğu ve tedbir amaçlı izlendiği belirtilmişti.

Kaynak:http://www.krttv.com.tr/gundem/abd-nin-ankara-buyukelciligi-koronaya-yakalanan-rahmi-koc-icin-h50559.html

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ekonomi Haberleri

20’den fazla ülkeye ihracat yapıyordu
İBAN’dan sakın bu işlemi yapmayın