Boyacıoğlu'nun acı günü: Eniştesini kaybetti

"Gaziantep'te ünlü sanayici sevenlerini üzdü. Tedavi gördüğü hastahanede hayatını kaybetti."

Diş hekimi eski Sağlık Müdürü Yaşar Boyacıoğlu'nun eniştesi Alsan alüminyum sahibi 72 yaşındaki  Kemal Sakıcı tedavi gördüğü özel hastanede hayatını kaybetti.

Sakıcı'nın cenazesi yarın pazartesi günü ikindi namazına mütakiben Asri mezarlıktaki Şireci camiinde kılınacak cenaze namazının ardından asri mezarlıkta toprağa verilecek. Sakıcı ailesi taziyesini Güvenevler mahallesinde bulunan 140 nolu taziye evinde kabul edileceği belirtildi.

www.haber27.com ailesi olarak merhuma Allah'tan rahmet Sakıcı ailesine başsağlığı dileriz.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep ve Şanlıurfa kıyameti yaşadı
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi borç batağında
420 MİLYON TL’LİK DEV PROJE VE RADYO’NUN