Gaziantep Sam köyü karantinaya alındı!..

"Koronavirüs vakasının yükselme gösterdiği Gaziantep’te bir mahalle daha karantinaya alındı. Başpınar Bölgesi’ndeki Sam Mahallesi (Köyü) 6 kişinin Koronavirüs Pozitif çıkmasından dolayı karantinaya alındı. Köyün giriş ve çıkışında

Gaziantep'in Şehitkamil ilçesine bağlı ve 6 bin nüfuslu Sam Mahallesi, koronavirüs tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.

Şehitkamil'in 6 bin nüfusu olan Sam Mahallesi'nde yaşayan ve rahatsızlanarak hastaneye kaldırılan kişiye, koronavirüs olabileceği şüphesiyle 'Covid-19' testi yapıldı. Sonucun pozitif çıkması üzerine hasta ve ailesindeki 4 kişi, hastanede tedaviye alındı. Şehitkamil İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulu, toplanarak, salgının başka kişi ve bölgelere yayılmasını önlemek için Sam Mahallesi’nin karantinaya alınmasına karar verdi. Kurul kararının ardından polis ekiplerince giriş ve çıkışlara kapatılan mahallede, anonslar yapılarak, dışarı çıkılmaması istendi. 14 günlük karantina süresince mahallede yaşayanların ihtiyaçlarının Vefa Sosyal Destek Grubu tarafından karşılanacak. 

Giriş çıkışların yasaklandığı köyde tarama çalışmaları devam ederken Organize Sanayi Bölgesi’nde daha önce birçok firmada pozitif sonuçlu kişilerin tespit edilmesi üzerine işletmeler ramak çalışma modeline geçmiş ya da üretimleri tamamen durdurmuştu. Daha önce Organize Sanayi Bölgesi’nde faaliyet gösteren bir işletmede çalışan işçinin biri de meseleleri Adıyaman’ın bir köyüne girmiş ve burada yaklaşık 20 kişiye Koronavirüs bulaştırmıştı. Bunun üstüne Adıyaman’ın o köyü de karantinaya alınmıştı.

memohaber

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep ve Şanlıurfa kıyameti yaşadı
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi borç batağında
420 MİLYON TL’LİK DEV PROJE VE RADYO’NUN