Gaziantepliler ne yasak ne de kural dinliyor!..

"Gaziantep Emniyet Müdürlüğü tarafından Sokağa çıkma yasağının uygulandığı son 48 saat içerisinde 5 bin 175 şahıs hakkında cezai işlem uygulandı."

Gaziantep Emniyet Müdürlüğü tarafından Sokağa çıkma yasağının uygulandığı son 48 saat içerisinde 5 bin 175 şahıs hakkında cezai işlem uygulandı.Gaziantep Emniyet Müdürlüğü tarafından Sokağa çıkma yasağının uygulandığı son 48 saat içerisinde 5 bin 175 şahıs hakkında ceazi işlem uygulandı. 

Gaziantep Emniyet Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamada, "23/24.05.2020 tarihlerinde 00.00-24.00 saatleri arasında İlimiz genelinde 5175 şahsa ve 24 iş yerine sokağa çıkma yasağını ihlal etmekten idari yaptırım uygulanmıştır" ifadeleri yer aldı. 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep ve Şanlıurfa kıyameti yaşadı
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi borç batağında
420 MİLYON TL’LİK DEV PROJE VE RADYO’NUN