Gaziantep’te 20 kilo uyuşturucu ele geçirildi

" Gaziantep’te ihbar üzerine durdurulan bir araçta yapılan arama sonucu 20 kilogram uyuşturucu madde ele geçirildi. Olayla ilgili 1 şüpheli gözaltına alındı."

 Gaziantep’te ihbar üzerine durdurulan bir araçta yapılan arama sonucu 20 kilogram uyuşturucu madde ele geçirildi. Olayla ilgili 1 şüpheli gözaltına alındı.
Gaziantep’e uyuşturucu madde sevkiyatı yapılacağı konusunda ihbar alan Gaziantep Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Nurdağı ilçesinde durdurdukları araç içerisinde 20 kilogram kubar maddesi ve bir miktar kokain ele geçirdi. Olayla ilgili 1 şüpheli yakalanarak gözaltına alındı. Şüphelinin yasal işlemleri devam ediyor.

Memohaber

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep ve Şanlıurfa kıyameti yaşadı
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi borç batağında
420 MİLYON TL’LİK DEV PROJE VE RADYO’NUN