Gaziantep'te bir mahalle karantinaya alındı...

"Şehitkamil İlçesi'ne bağlı bir mahalle karantinaya alındı."

Şehitkamil İlçesi'ne bağlı kırsal Tuğlu Mahallesi'nde bir kişinib koronavirüs testi pozitif çıktı.

Bunun üzerine mahalle karantina altına alındı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep ve Şanlıurfa kıyameti yaşadı
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi borç batağında
420 MİLYON TL’LİK DEV PROJE VE RADYO’NUN