Vali Gül: 91 görevliye koronavirüs bulaştı

"Gaziantep'te şu ana kadar 91 görevliye koronavirüs tanısı konulduğu belirlendi."

Gaziantep'te şu ana kadar 92 görevliye koronavirüs tanısı konulduğu belirlendi.Gaziantep Valisi davut Gül, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada iyileşen hasta saysının 56 olduğunu, oranının ise yüzde 50 inin üzerine çıktığını belirtti

İŞTE GAZİANTEP VALİSİNİN O PAYLAŞIMI:

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep ve Şanlıurfa kıyameti yaşadı
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi borç batağında
420 MİLYON TL’LİK DEV PROJE VE RADYO’NUN