Gaziantep Valisi Davut Gül, koronavirüs salgınına ilişkin açıklamada bulundu. Gaziantep’te vaka artışının Türkiye ortalamasının üzerinde olduğunu ifade ederek, "Vakaların 3'te 2'si Şahinbey'de" dedi.
Vali Gül açıkladı! Vakaların 3'te 2'si o ilçede
"Gaziantep Valisi Davut Gül, koronavirüs salgınına ilişkin açıklamada bulundu."
İlk yorum yazan siz olun
Gaziantep Haberleri
Gaziantep ve Şanlıurfa kıyameti yaşadı
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi borç batağında
420 MİLYON TL’LİK DEV PROJE VE RADYO’NUN