Vali Gül açıkladı! Vakaların 3'te 2'si o ilçede

"Gaziantep Valisi Davut Gül, koronavirüs salgınına ilişkin açıklamada bulundu."

Gaziantep Valisi Davut Gül, koronavirüs salgınına ilişkin açıklamada bulundu. Gaziantep’te vaka artışının Türkiye ortalamasının üzerinde olduğunu ifade ederek, "Vakaların 3'te 2'si Şahinbey'de" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Gaziantep Haberleri

Gaziantep ve Şanlıurfa kıyameti yaşadı
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi borç batağında
420 MİLYON TL’LİK DEV PROJE VE RADYO’NUN