Mülakatsız atama yapılacak

Bakan Fahrettin Koca, mülakatsız atama yapılacağını duyurdu.

Bakan Fahrettin Koca, mülakatsız atama yapılacağını, 12 bin sağlık personeli alımı olacağını sosyal medya hesabından duyurdu.

Fahrettin Koca sosyal medya hesabından, "Bakanlığımız; 7.000’i hemşire, 1.700’ü ebe ve 2.864’ü sağlık teknikeri/teknisyeni, 14 branşta 12 bin sağlık personeli alacak. Tercih Kılavuzunun yayınlanmasını müteakip mülakatsız atama yapılacak. Pandemi mücadelemizin bu zor günlerinde, atamalar bize güç katacaktır" dedi.

Kaynak: KRT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Sağlık Haberleri

Söke Devlet Hastanesi’nde Hukuksuz Görevlendirme ve Mobbing İddiaları!
Diş Hekimliği Uzman Eğitimini Temelden Sarsan Karara Sert Tepki!
KBB Uzm. Filiz: “Uyku Apnesi ve Horlama Kader değil, Hastalıktır! Farkında olalım!”
Devlet Hastanesinde Tahtakurusu Paniği!
Türkan Özilhan Devlet Hastanesi’nde Hijyen Krizi: Palyatif Servisi Kapanmanın Eşiğinde! –Özel Haber