Öztrak'tan Suudi Arabistan çıkışı

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Faik Öztrak, Suudi Arabistan'ın Türkiye'ye uyguladığı boykota ilişkin, "Her konuda konuşan Saray hükümetinden, nedense tek çıt çıkmıyor?" diye sordu.

Öztrak, Twitter'dan yaptığı paylaşımda konuya ilişkin bir haber paylaşarak, "Türk mallarına boykot uygulanıyor. Her konuda konuşan Saray hükümetinden, nedense tek çıt çıkmıyor?" dedi.  

Kaynak:http://www.krttv.com.tr/gundem/chp-li-faik-oztrak-tan-suudi-arabistan-cikisi-h50580.html

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Siyaset Haberleri

Türkiye, ne karanlıkta yatacak ne de kara düş görecektir
Kılıçdaroğlu'ndan ihraç mesajı
Kılıçdaroğlu bir fire verdi
CHP'de büyük tasfiye