Son dakika | İstanbul'da yine deprem oldu

23 Nisan'daki 6,2'lik depremin ardından İstanbullular bugün yine büyük bir panik yaşadı. Saat 11.36'da kentin tamamında hissedilen bir deprem oldu. Depremin büyüklüğü AFAD'a göre 3,7, Kandilli'ye göre 4,0... Merkez üssü Silivri açıkları...

İstanbul'da 23 Nisan günü meydana gelen 6,2'lik depremin ardından en büyüğü 5,9 olan 300'ün üzerinde deprem olmuştu.

Kentte deprem gündeminin yeniden birinci sıraya çıkmasına yol açan sarsıntılara bugün bir yenisi eklendi. Saat 11.36'da kentin tamamında hissedilen bir deprem oldu.

Boğaziçi Üniversitesi Kandilli Rasathanesi'nin ölçümlerine göre saat 11.36'da meydana gelen depremin büyüklüğü 4,0. Merkez üssü ise Marmara Denizi'nin Silivri açıkları.

AFAD: DEPREMİN BÜYÜKLÜĞÜ 3,7

AFAD ise depremin merkez üssünün Tekirdağ olduğunu duyurdu. AFAD verilerine göre saat 11.36'daki depremin büyüklüğü 3,7. Marmara Denizi'nin Marmara Ereğlisi kısmında meydana gelen depremin derinliği 18 kilometre.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

İsrail'e kaçıp sığınma hakkı için başvurdu
Çocuk tiyatrosunda istismar rezaleti
1 kilo altını çöpe attı!
kavuran sıcaklar Türkiye’ye geliyor
Aynur Kanbur cinayeti çözüldü.